Reklama

Moderní trend = víceúčelové hřiště

Pokud se rozhodneme zrealizovat sportovní hřiště u hotelového komplexu, penzionu, rodinného domu, nebo ve své obci stojíme před otázkou, jaký druh sportovního povrchu použijeme, máme na výběr několik typů povrchů, ale přece jenom ke každému sportu se hodí jiný povrch.

Pokračovat ve čtení

jak se vyznat ve spleti fitness e-shopů

Většina fitness nadšenců, kteří tráví dlouhé hodiny v posilovnách a pracují na svých už teď dokonalých tělech, ve chvílích, kdy necvičí brouzdají po internetu a hledají, co by se jim hodilo do arzenálu různých fitness doplňků, pomůcek a jiných vychytávek, které ještě nemají.

Pokračovat ve čtení

Ve fitness shopu nakupuje každý sportovec

Každý, kdo se aktivně věnuje sportu (kulturistice, bojovým sportům, atletice), zjistí, že velkou váhu na dosažených výsledcích má strava a odpočinek. Výhodou je, že odpočinek si řídíte sami podle sebe, ale strava je pravý opak. A správný sportovec ví, že se bez kvalitních potravinových doplňků, které nabízí ne jeden fitness shop, neobejde.

Není lehké se vyznat v bohaté nabídce sportovních doplňků. Ale mezi ty základní produkty, které budete při sportu potřebovat, patří proteiny, gainery, aminokyseliny, spalovače tuků, kreatiny a nesmíte zapomínat ani na vitaminy a minerály či kloubní výživu.

Venkovní vitríny vám pomohou se zviditelnit

venkovni vitriny

Každá firma, organizace či podnikatel, pokud se chce zviditelnit, má hned několik možností, jak to udělat. Jedním ze zaručených forem venkovní reklamy jsou venkovní vitríny. Ty fungují jako skvělé médium ve veřejném prostoru, jehož prostřednictvím jsou kolemjdoucím sdělovány informace, mimořádné nabídky, zprávy apod.

Umístění venkovní vitríny by se vždy mělo vybírat podle počtu lidí, kteří jím během dne projdou. Samozřejmě čím víc, tím líp, ale je třeba přemýšlet i nad jednotlivými cílovými skupinami. Přece jen vitrína s reklamou na doplňky stravy pro sportovce se lépe hodí do fitness centra než třeba do mateřské školy.

Jako součást městského mobiliáře mohou vitríny sdělovat spoustu informací ohledně změn v legislativě, městských událostí apod. To stejné platí například i pro neziskové organizace a spoustu dalších městských sdružení.